مقدمه :

امروز در بازار ایران و جهان، شرکت های تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در موفقیت برندها، محصولات جدید و ایجاد و توسعه بازارهای جدید دارنـد. بیشتر هلدینگ ها و شرکت های بزرگ به دلیـل هزینه بالای تبلیغات که در آن ها معمـولاً در اثـر بی اطلاعی و عدم دسترسی درست به اطلاعات حقیقی بازار باعث می شود بسیاری از این هزینه ها دور ریخته می شود، به فکر ایجاد شرکت مشاوره ای و تبلیغاتی برای خود هستند. صرفه جویی ارزی و ریالی، درآمدزایی و تمرکز زمان، هزینه و انرژی، دستاوردهای بسیار خوبی هستند که در نتیجه تشکیل این شرکت ها حاصل می شود. به شرط آنکه با هدف و برنامه مشخصی و توسط افراد متخصص و آشنا به کار هدایت و رهبری شوند.

آژانس تبلیغاتی و بازاریابی نواک می تواند درآمدزایی و سودآوری معادل یکی از شرکت های سودآور زیر مجموعه گروه دارویی پوراطب در حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد ریال در سال درآمدزایی و حداقل ۲۰ میلیارد ریال سودآوری داشته باشد و از طریق تمـرکز فعالیت های روابط عمومـی، تبلیغات و ارتبـاط با مشتریان و رسانه ها، پشتیبانی از فعالیت های بازاریـابی شرکت های زیر مجموعه گروه، صرفه جویی بسیار قابل ملاحظه ای در هزینه های بازاریابی با تمام ابعاد آن (تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش تخصصی و بازاریابی مستقیم ) داشته باشد. لذا با این مقدمه به پیشنهاد چارت سازمانی و چشم انداز و رسالت گروه نواک می پردازیم. ویژگی منحصر به فرد نواک، فعالیت تخصصی آن در حوزه سلامت و دارو، بانک های اطلاعاتی گروه هدف (B2B) و ابزار و رسانه های تخصصی آن در این حوزه و توانایی تولید محصولات فرهنگی به دلیل دارا بودن مجوز موسسه فرهنگی هنری و تجربه مدیریت و سوابق اجرایی آن در این عرصه می باشد.

چشم انداز و رسالت نواک

گروه تبلیغاتی نواک اولین و تنها گروه تخصصی مشاوره، طراحی، تدوین و اجرای برنامه یکپارچه بازاریابی و مدیریت برند است که با بهره گیری از تجارب ارزنده متخصصین و اساتید برجسته رشته بازاریابی و تبلیغات، مشاورین شرکت های بزرگ داخلی و خارجی، ده سال تجربه و شناخت کامل از جامعه پزشکی، داشتن ابزارها، امکانات و روش های منحصر به فرد بازاریابی و تبلیغات آماده است تا در صنعت بهداشت و سلامت کشور، صاحبان صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، مکمل ها و کلیه حوزه های مرتبط با سلامت را در زمینه بازاریابی، فروش، تبلیغات و مدیریت برند به صورت یکپارچه پاری برساند.

چشم انداز گروه نواک :

گروه نواک تا سال ۱۴۰۴ جزء سه گروه برتر کشور در صنعت بازاریابی و تبلیغات حوزه دارو، درمان و سلامت خواهد بود.

رسالت گروه نواک:

  •  آموزش و ارتقای سطح دانش، آگاهی فنی و علمی بازاریابی، تبلیغات و فروش و در نتیجه سطح کسب و کار بنگاه های اقتصادی در حوزه بهداشت و سلامت کشور،
  • شناسایی دقیق فرصت ها و تهدید های جدید صنعت دارو، بهداشت و سلامت، افزایش توانایی و موفقیت مشتریان در فضای رقابتی حاضر در ایران.
  • خالی نمودن انبارهای دارویی کارخانجات وشرکت های تولید کننده داخلی و افزایش میزان فروش مشتریان در جهت تعادل بازار و همسو با هدف حفظ، ارتقاء و توسعه سطح سلامت و بهداشت در سراسر کشور.
  • کمک به ارتقاء کیفیت و کمیت بهداشت و سلامت جامعه ایرانی.

خط مشی گروه نواک:

گروه نواک خود را در قبال کیفیت پویا متعهد دانسته و بر موارد زیر اتکا دارد:

  •  افزایش رضایت مشتریان .
  • استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز در جهت ارایه خدمات بهتر به کارفرمایان .
  • حداکثر استفاده از امکانات، ابزارها و و توانایی ها برای پیشبرد فروش مشتریان.
  • بهبود کیفیت و کمیت برنامه های مشاوره از طریق کنترل نظارت و ارزیابی علمی و درست آن.

شعار گروه نواک:

ما باروش های بازاریابی و تبلیغات به سبک نوین و هدفمند، فروش موفق محصولات و خدمات دارویی، آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و مکمل های شما را تضمین می کنیم.

“مدیریت موفق برند در صنعت دارو، درمان و سلامت ارمغان گروه نواک است.”